torsdag 5. januar 2012

HEI.

Jeg husker ikke helt hvilke dager som er hvilke og når vi kom fram og blablabla, men nå er ihvertfall den første hele dagen her ved veis ende.

Døgnet vårt er ganske snudd, så vi våkna rimelig tidlig i dag. Det var helt nydelig å våkne av at sola skinte eller skant i fjeset mitt. (Hehe, se på tærne mine. Den ved siden av stortåa er lengre enn stortåa.) 




Jeg hadde gleda meg til å spise frokost på hotellet og, for det pleier jeg å like skikkelig godt. Og det var fint, det. 
<--- Her er den (og Lise).



Etter frokost gikk vi ut i sola. Først i Berkeley, så i San Francisco. Jeg orker ikke skrive mer. Her er bilder:





























































































Jeg skal prøve å være litt mindre trøtt neste gang jeg skriver. Ender innlegget med nedenfor liggende bilde.
Tenk litt på den...

5 kommentarer:

  1. Levende. Gripende. Vakkert. Pikante bilder med sting. Terningkast 11.

    SvarSlett
  2. Unner deg detta her ass! :D
    Og misunner deg veeeeldig akkurat nå!
    Btw... Farmor snakka noe om at den som har større tå ( den nærmest stortåa ) enn stortåa bestemte i huset! Så tygg litt på den du! :D

    Hiiiiilsen Eivind

    SvarSlett
  3. Hey! Detta lover godt! Morro blire å følle deg! Kos deg masse!

    SvarSlett
  4. Lise også? dream team!

    SvarSlett