torsdag 12. januar 2012

DET VANSKELIGE ANDREINNLEGGET

Dette handler om rommet mitt, for nå har jeg fått meg rom. Rommet mitt er egentlig en stue, men med hjelp av diverse fikk jeg rammet inn ei litta alkove. Her er et bilde:
Imponert?
Her er et til bilde:

Og et av nattbordet mitt:
Jeg har alltid ønska meg California-adresse, og det har jeg nå. Hva den er og hvordan bygningen ser ut utenfra sparer jeg enn så lenge, så jeg kan fylle sendetid med å fortelle om det ved en senere anledning.

Jeg kan røpe at vi bor veldig nært en japansk restaurant som lager de største maki-bitene jeg noen gang har sett. Jeg prøvde å illustrere størrelsen ved å holde et te-lys ved siden av, men jeg syns ikke det var så virkningsfult. Tror jeg bomma litt  perspektivmessig. De var skikkelig store, ihvertfall.

Jeg pleier å måtte spise rundt 15 biter for å bli mett, men disse ble jeg mett av halvveis inne i den sjuende biten.     Her er sushi: 






Her er bygningen vi bor i (jeg ombestemte meg): 




Ellers er alt bra med oss alle. I dag hadde vi første "skoledag" og i morra har vi den andre. Tror jeg får meg mobil snart og, men jeg vet ikke om jeg kan bruke den med dere som er i Norge. 

Jaja.


Neste gang skal jeg skrive om enten universitetet eller byen. 


Takk for nå!

2 kommentarer:

  1. Grattis med ei flott litta alkove!

    SvarSlett
  2. Dæven, detta ser jo riktig så bra ut!

    Eirik

    SvarSlett